Tá lá spórt na scoile agus siúlóid Maarten le bheith ar siúl againn amárach. De bharr an aimsire a bheith go holc faoi láthair, tá seans ann go gcuirfear siar an lá spóirt go dtí an tseachtain seo chugainn.
Our sports day and annual walk are due to take place tomorrow. As weather conditions are currently bad however and as the fields are wet, we may have to reschedule until next week. A decision on this will be made tomorrow morning.